FAQ
Booking
Hvordan booker jeg et værelse med børn?
Børn (0-6 år) bor gratis, når de deler eksisterende senge med deres forældre. Der er ingen mulighed for leje af babysenge.
Hvordan annullerer eller ændrer jeg min booking?
Annullering kan ske indtil 24 timer før ankomsten via bookingsystemet. Ved senere annullering betales for første døgns bestilte ydelser. I tilfælde af no-show opkræves fuld betaling for de bestilte ydelser.
Hvor ligger Easy Stay?
Morgenmad
Kan jeg tilføje morgenmad til min booking?
Vi tilbyder ikke morgenmad, men henviser til vores samarbejdspartnere under ’Spisesteder i nærheden’. Til den lille sult har vi automater i indgangspartiet med snacks samt både kolde og varme drikke.
Kæledyr
Tillader I kæledyr på hotellet?
Husdyr er velkomne hos Easy Stay Hotel, men de må ikke opholde sig i møblerne. Det er tilladt at medbringe ét husdyr på værelset mod et tillægsgebyr på 200 kr. Kæledyr bookes som ekstra service.
Faktura
Hvordan sendes fakturaen?
Fakturaen sendes via booking til din mailadresse.
Check-in
Kan jeg checke ind ved en reception?
Easy Stay er et digitalt hotel og har ingen fysisk reception.
Hvordan kan jeg checke ind på jeres hotel?
På ankomstdagen får du tilsendt en kode på både sms og mail. Koden taster du ind på håndtaget til dit værelsesnummer.
Hvornår kan jeg checke ind?
Dit værelse er klar fra kl. 15.
Hvornår er check-out?
Mandag – fredag: kl. 10.00
Lørdag og søndag: kl. 11.00
Kan jeg arrangere sen check-ud?
Sen check-ud tilbydes ikke, men du kan forlænge dit ophold.
Kiosk
Er der en kiosk på hotellet?
Ja, der er en selvbetjeningskiosk på hotellet med diverse fornødenheder. Der er også automater med snacks og diverse kolde og varme drikkevarer. Det er muligt at betale med Dankort, Visakort, Mastercard og American Express.
Parkering
Tilbyder hotellet parkering?
Ja, der er gratis parkering foran hotellet.
Kan jeg reservere en parkeringsplads?
Det er ikke muligt at reservere parkeringspladser på forhånd, men der er rigeligt med parkeringspladser både ved hotellet og på Stop37 området.
Opladning af bil
Findes der el-ladestationer?
Ja, lige overfor Easy Stay ligger der en Clever-ladestation med 18 ladepunkter.
Wi-fi
Er der wi-fi på hotellet?
Ja, vi tilbyder gratis wi-fi. Du finder login oplysninger på vores digitale infoskærme, i vores gæstemappe på hotelværelserne og i mødelokalerne.
Glemte sager
Jeg har glemt noget på værelset – hvad gør jeg?
Kontakt os via hjemmesiden eller e-mail, så hjælper vi med at finde dine efterladte ting.
Bagage
Kan jeg opbevare min bagage?
Nej, vi tilbyder ikke opbevaring af bagage.
Rengøring
Hvordan fungerer rengøring?
Hotelværelser rengøres efter hver enkelt overnatning. Ved længere ophold rengøres der efter 4 dage.
Minibar
Er der vand eller minibar på værelset?
Danmark har noget af verdens reneste drikkevand i hanerne og det er gratis – så vi undgår dyre og miljøskadelige plastflasker. Der er ikke minibar eller køleskab på værelserne.
Hårtørrer
Er der hårtørrer på værelset?
Nej, der er ikke hårtørrer på hotelværelset.
Rygning
Er der ryger-værelser?
Rygning er ikke tilladt, da vi er et ikke-ryger hotel.
Aircondition
Er værelserne udstyret med aircondition?
Nej, men der er ventilationsanlæg.