FAQ

Her finder du svar på de mest almindelige spørgsmål om Easy Stay. Læs mere om, hvordan du booker, tjekker ind, og bruger vores faciliteter. Hvis du har brug for yderligere hjælp, er du altid velkommen til at kontakte os.

Booking

Børn (0-6 år) bor gratis, når de deler eksisterende senge med deres forældre. Der er ingen mulighed for leje af babysenge.

Annullering kan ske indtil 24 timer før ankomsten via bookingsystemet. Ved senere annullering betales for første døgns bestilte ydelser. I tilfælde af no-show opkræves fuld betaling for de bestilte ydelser.

Morgenmad

Vi tilbyder ikke morgenmad, men henviser til vores samarbejdspartnere under ’Spisesteder i nærheden’. Til den lille sult har vi automater i indgangspartiet med snacks samt både kolde og varme drikke.

Kæledyr

Husdyr er velkomne hos Easy Stay Hotel, men de må ikke opholde sig i møblerne. Det er tilladt at medbringe ét husdyr på værelset mod et tillægsgebyr på 200 kr. Kæledyr bookes som ekstra service.

Faktura

Fakturaen sendes via booking til din mailadresse.

Check-in

Easy Stay er et digitalt hotel og har ingen fysisk reception.

På ankomstdagen får du tilsendt en kode på både sms og mail. Koden taster du ind på håndtaget til dit værelsesnummer.

Dit værelse er klar fra kl. 15.

Mandag – fredag: kl. 10.00

Lørdag og søndag: kl. 11.00

Sen check-ud tilbydes ikke, men du kan forlænge dit ophold.

Kiosk

Ja, der er en selvbetjeningskiosk på hotellet med diverse fornødenheder. Der er også automater med snacks og diverse kolde og varme drikkevarer. Det er muligt at betale med Dankort, Visakort, Mastercard og American Express.

Parkering

Ja, der er gratis parkering foran hotellet.

Det er ikke muligt at reservere parkeringspladser på forhånd, men der er rigeligt med parkeringspladser både ved hotellet og på Stop37 området.

Opladning af bil

Ja, lige overfor Easy Stay ligger der en Clever-ladestation med 18 ladepunkter.

Wi-fi

Ja, vi tilbyder gratis wi-fi. Du finder login oplysninger på vores digitale infoskærme, i vores gæstemappe på hotelværelserne og i mødelokalerne.

Glemte sager

Kontakt os via hjemmesiden eller e-mail, så hjælper vi med at finde dine efterladte ting.

Bagage

Nej, vi tilbyder ikke opbevaring af bagage.

Rengøring

Hotelværelser rengøres efter hver enkelt overnatning. Ved længere ophold rengøres der efter 4 dage.

Minibar

Danmark har noget af verdens reneste drikkevand i hanerne og det er gratis – så vi undgår dyre og miljøskadelige plastflasker. Der er ikke minibar eller køleskab på værelserne.

Hårtørrer

Nej, der er ikke hårtørrer på hotelværelset.

Rygning

Rygning er ikke tilladt, da vi er et ikke-ryger hotel.

Aircondition

Nej, men der er ventilationsanlæg.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Bliv opdateret med eksklusive tilbud og nyheder fra Easy Stay. Tilmeld dig nu og få det bedste ud af dine ophold!